TECHNOLOGIA

Proces technologiczny zawsze składa się z kilku kluczowych etapów.  Rozpoczynamy od kontaktu z klientem i oferty cenowej. 

Po jej zaakceptowaniu przystępujemy do wykonania modelu 3D w programie Dietrich's CAD/CAM.  To wykorzystanie programów komputerowych przyspiesza proces produkcji, umożliwia wprowadzanie zmian i poprawek, oraz umożliwia przedstawienie zamawiającemu dokumentów kontrolnych. Może to być model 3D w formacie HTML lub pliki CAD (.dxf). Posiadamy również możliwość generowania modeli w formacie IFC, co umożliwia kontrolę specjalistów z wielu branż i pracy w środowisku BIM. 

    Mamy możliwość wykonania projektu konstrukcji drewnianej tzw. statyka. Obliczenia pozwalają dobrać odpowiednie przekroje elementów drewnianych, dobrać łączniki i okucia oraz zaprojektować połączenia elementów. Z doświadczenia wiemy, że sprawa projektu konstrukcji drewnianej jest pomijana w projektach domów jednorodzinnych czy budynkach wielkogabarytowych i stanowi dla inwestorów przeszkodę w wyborze technologii drewnianej na swój dom marzeń. 

    Po akceptacji projektu warsztatowego generujemy listy materiałów dostosowane do projektu. Wyklucza to niewłaściwie zamówiony materiał czy zamówienie go z nadwyżką. Dzięki temu optymalizujemy koszty zamówionych materiałów. 

    Po wykonaniu poprawek zgłoszonych przez klienta i dopracowaniu modelu komputerowego, generowane są pliki bvn lub bvx w zależności od tego, która z naszych maszyn CNC lepiej nadaje się do wykonania zadanych obróbek. Wycinka maszynowa kończy proces produkcji zlecenia. Każdy element otrzymuje zadane wcześniej i widoczne na modelu obróbki (cięcia, czopy, gniazda czy frezowania). Otrzymuje również unikalny numer (numer sortowania - NRS) który umożliwi montażystom identyfikację elementu i wbudowanie w odpowiednie miejsce na budowie. Jeśli klient zdecyduje się na montaż konstrukcji we własnym zakresie, otrzymuje od nas rysunki montażowe.  Rysunki i numery pomagają nam w późniejszej komunikacji z montażystami w wypadku gdy coś jest niezrozumiałe lub gdy trzeba dorobić jakiś element np. uszkodzony podczas transportu. Stanowi to dla NAS mapę, dzięki której dotrzemy wspólnie do celu, jakim jest pomyślne zrealizowanie projektu.